woensdag 13 februari 2013

1 maand oud!


Vandaag is mijn kleinste meisje alweer 1 maand oud!


Omdat ik, ik ben, en dus totaal niet kan stil zitten heb ik in de kraamweek al een kaartje gescrapt voor onze kraamverzorgster.

Echt een geweldige vrouw, zo jammer dat je na zo'n week geen contact meer hebt met zo'n iemand.

Met Liv gaat het goed! ze groeit als kool op de borstvoeding, wat mij een zeer trotse mama maakt! ;)

Ons herstel is super gegaan, en vind het heerlijk om lekker de hele dag te keutelen met mn meiden en zo af en toe weer wat te hobbyen (en dat heb ik gedaan hoor!! Heb weer veel om te laten zien!)

Maar dat is voor binnenkort ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)