zaterdag 18 mei 2013

Kleurtjes

Altijd als mijn haaktas in zicht komt, rent Kind eropaf!
"Kleurtjes kijken", roept ze dan vrolijk!



Meestal ben ik erbij om ervoor te zorgen dat de tas niet in één grote kluw garen veranderd..
(en daarom zitten er ook elastiekjes om de bolletjes heen tegenwoordig)
Maar deze keer was ik even de kamer uit en ze sloeg haar kans..



Alle bolletjes netjes opgestapeld op de rand van de bank,
vol trots zat ze er naast!



En ineens snap ik waarom ze zo hebberig wordt als die tas in de buurt komt..



.. bij het aanzien van al die gekleurde bolletjes, werd ik het zelf ook ineens!

2 opmerkingen:

  1. Het is ook leuk. hier vinden mijn dochters het ook prachtig. Bij ons staat het in een mandje naast de bank. Mijn jongste dochtertje maakt er ook steeds een chaos van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kleuren ....... Hier wordt ik zelfs vrolijk van !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)