zaterdag 25 mei 2013

Moederdagcadeautjes


Door omstandigheden wat later dan het eigenlijk Moederdag was,
zijn we bij beide mama's op bezoek geweest.


Voor mijn eigen mama maakte ik dienblad met fotolijstjes, roosjes en gehaakte waxinelichtjes.


Foto gemaakt door mijn moeder, want dat was ik vergeten

En voor mijn schoonmoeder maakte ik een dienblad met een kop verse thee en een mokwarmer,



een geurhartje en een setje onderzetters!



De onderzetters vond ik hier
 (Ik deed er zelf een kettingsteek bij, als allerlaatste toer. Catania en haaknaald 3)
De waxinelichtjes vond ik hier
(Olvar*t potjes 4 maanden, 40 lossen, 8 toeren rond, Phildar coton 3 en haaknaald 3)
En voor de mokwarmer klungelde ik zelf maar wat aan :)


1 opmerking:

  1. Wat een leuke moederdagkado's zeg!De kettingsteek aan het einde van de allom bekende onderzetters vind ik erg mooi!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)