zaterdag 14 september 2013

Sjaal

Voor mijn schoonmoeder, waar ik eerder al een omslagdoek voor haakte,
haakte ik een sjaal voor haar verjaardag.



Ze koos in de winkel zelf de sjaal uit.. heel makkelijk, want er lag er een als voorbeeld.
Ze wilde dezelfde sjaal, dezelfde kleur, alleen dan wat breder.



Ik zette 26 lossen en 4 keerlossen op
en haakte onderstaand patroon tot het garen op was.
*- Toer 3dubbele stokjes
- Toer dubbele stokjes
- Toer stokjes
- Toer dubbele stokjes
- Toer 3dubbele stokjes*
**=herhalen tot einde.



Gehaakt met naald 8 en 4 bollen Ibiza van Lana Grossa nummer 003.



Om het leuk in te pakken haakte ik er nog een sleuteltje bij,
waarvan ik het patroon uit het boek 'Haken in Stijl' heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)