zaterdag 19 juli 2014

Elmo-lovers verzamelen!


Voor mijn tante, die dus een Elmo-lover is, maakte ik voor haar verjaardag een 
"Keep kalm and love Elmo"-ketting


En ik deed er ook nog een Elmo sleutelhangertje bij :)

Hoe schattig!

Zelf maken?

Elmo sleutelhanger

Hoofd
1). MR, 6v in de ring (6)2). 2v in iedere v (12)3). *1v, 2 in volgende v* (18)4).* 2v, 2v in volgende v * (24)5-8). 24v. 
9). *2v, 2v samen haken* (18)10) *1v, 2v samen haken* (12)Hoofdje opvullen
11). 2 aan 2 samen haken (6)
Afhechten en lange draad overlaten om de ring te dichten.

Ogen (maak er 2)
1). MR, 6v in de ring (6)
2-3). 6v

Afhechten en lange draad overlaten om de ring te dichten.
Neus
1). MR, 6v in de ring (6)
2-3). 6v
4). 3x 2v samen haken (3)

Afhechten en lange draad overlaten om de ring te dichten.

Naai of lijm de ogen en de neus op het hoofdje. Knip van zwart vilt twee kleine rondjes voor de pupillen en plak deze op de ogen. En knip een halve cirkel uit zwart vilt voor de mond. Bevestig een sleutelhangerring aan Elmo's hoofd en klaar ben je!



2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke ketting!! (Mag ik vragen waar je die hangers besteld?) :)
    Je sleutelhanger is ook geweldig!! Ga ik zeker een keer maken, bedankt voor het delen van het patroon!
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Angel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Dank je :)
      Ik heb de hanger zelfgemaakt, het houdertje en het glas heb ik bij Beadle in Middelburg gekocht.

      Verwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)