zaterdag 8 november 2014

Jurkjes voor de meiden

Voor de bruiloft van mijn tante en oom in september dit jaar,
moest er natuurlijk gepaste kleding komen..
..en ondanks dat ik al ver van te voren van de dress code wist.. stond ik met mn handen in het haar toen de wintercollectie ineens, zomaar, in de winkels bleek te hangen en er in de wijde omtrek geen wit jurkje te vinden was..


Ik speelde eerder al met het idee om zelf jurkjes te maken...maar nu ik geen andere keus had, is het minder leuk ;)




Ik maakte voor de meisjes een wikkeljurkje (Roos 5011), met wit als basis, en met rood als accenten.

Ze zagen er zo schattig uit!!



Was dus de moeite waard ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)