zaterdag 20 december 2014

Fijne feestdagen!

Vanuit hier wens ik al mijn bloglezers hele fijne feestdagen!

En laat ik jullie achter met de kerstversiering van dit jaar ;)



Mr. Frosty van Woolytoons
(Had geen zin meer in zn muts,, krijgt ie volgend jaar)



en de kerstmuizen heb ik gezien op een facebookgroep (geen idee meer welke)



en heb ik zelf uitgewerkt met de muizen van Christel Krukkert (Christel's kerstboek).



En ik zie net dat ik de ijzers voor onder de slee ben vergeten.. haha..nou ja,voor volgend jaar dan maar ;)

8 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan. En jullie ook fijne dagen en een gezond 2015💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mr Frosty is echt geweldig. Ik had deze ook willen haken (voor de kerst) maar geen tijd meer helaas. Dus ik ga er volgend jaar aan beginnen :). Je muizen zijn trouwens ook helemaal geweldig! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natalie, ik denk dat wieltjes makkelijker zijn voor onder de slee. Het sneeuwt immers toch niet hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem zo zonder muts ook reuze schattig!Jij ook fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en dat heb je allemaal even zelf gemaakt, hoe cool...

    Hele fijne kerst babe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via Annemarie's haakblog kwam ik op je blog terecht. De sneeuwpop is echt super leuk!! Ben maar gelijk volger geworden.. hihi.. Liefs, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dingen zie ik hier voorbij komen!
    Kan me voorstellen dat je geen zin meer had in zijn muts. Is een hele klus volgens mij.
    Heb ook het patroon gekocht moet er alleen nog aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is de sneeuwpop leuk geworden. Heel erg gaaf. De muizen zijn ook leuk. Vanaf deze kant een fijne jaarwisseling en een super creatief 2015

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)