zaterdag 21 februari 2015

Poppenbed + dekentje

Mijn jongste dochter werd in januari 2 jaar. En ze is een echt poppenmoedertje.. op straat kunnen we geen kinderwagen voorbij lopen of ze wil er even inkijken. De baby een aaitje geven,of een speen, een knuffel of de fles. Net wat er voor handen is ;)

Ze miste alleen nog een leuk bedje voor haar pop. Ik had mijn oog laten vallen op het bekende IKEA poppenbedje.. en zag hem al wit geschilderd voor me. Maar ja.. de IKEA is verder rijden dan dat het bedje duur is.. dus heb ik een tweede hands bedje op de kop getikt en die geschilderd (lees: ik heb mijn man aan het werk gezet om hem te schilderen).

Daarna maakte ik een nieuw matrasje, een kussentje en ik haakte er een dekentje bij.

Oordeelt u zelf;

VOOR


NA


En het dekentje..


Patroon bobble heart

2 opmerkingen:

  1. Schattig geworden! Mijn bedje voor de kleindochters wacht nog op de behandeling ;) maar kleinste meisje gebruikt het allerliefst mijn theedoeken als dekentje, haha
    fijn weekend, groetjes, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verschil, het is prachtig geworden en je dochtertje kan zo lekker aan het "moederen" slaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)