zaterdag 18 april 2015

Cadeaupotjes

Voor mijn schoonzus, die in november 31 werd,
 maakte ik een potje om verjaardagsgeld in te doen.

                                                




Ik had op de bodem het geld gelegd, en verder opgevuld met macaroni, zodat het geld niet zo zou opvallen... en dat deed het ook niet.. een aantal uur later pakt ze met potje op en ziet het geld zitten..

We weten nu dat ze ook blij is met een potje macaroni,,, goed om te weten voor volgend jaar ;)

Patroon van de cupcake kun je HIER vinden.

En voor en vriendinnetje van Faye die geopereerd werd,
maakte ik een opkikker-potje. Gevuld met kikkersnoepjes.
Viel goed in de smaak ;)

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Wat grappig dat je macaroni in het potje hebt gedaan :)
    Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is echt leuk om zo te kunnen geven aan iemand...
    toch eens andere dingen gaan leren haken dan onderzetters en dekens ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)