zaterdag 30 april 2016

Slingers



Bij AK at home, zag ik een leuk idee met de slingers. Ik vond de slinger in meerdere kleuren te druk,maar met alleen een gekleurd randje vond ik het wel kunnen :)


Ik had ook totaaaaaaaaaaaal geen in om band te kopen en de naaimachine onder het stof vandaan te halen. Dus heb ik een stuk touw omhaakt en daar de slingers aan vastgehaakt. Hangt nog lekker stevig ook :)

Patroon komt uit het boek; Haken en Kleur Buiten.

En ik zag bij Petite Fée nog een schattig hangertje..
dus die hangt nu ook mooi te pronken...



Al een lang gekoesterde wens om meer felle kleuren in huis te hebben (zonderde muren e.d. te moeten sauzen..) en dat gebeurd nu steeds meer.. (niet gezegd dat alle inwonende partijen het daar mee eens zijn...haha!)


2 opmerkingen:

  1. Slim idee om de slinger zo met touw te maken. Hij ziet er gezellig uit. De hanger is echt vrolijk. Met een paar vrolijke hangers en accessoires geef je de kamer net een beetje meer kleur. Wil je over een poosje liever andere kleuren, dan haak je gewoon nieuwe hangers, slingers en andere vrolijke dingen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)