zaterdag 25 juni 2016

Koekkoeksklok


en ik was om.. ik wil die ook! Precies dezelfde haha

Dus ik ging aan het stoeien..


De beschrijving hielp me niet echt verder.. dus ik ben zelf wat gaan stoeien,
en dat ging (redelijk) goed. Maar had gewoon geen zin meer om opnieuw te beginnen ;)



Dit is hem geworden.. weinig origineel... want heb dezelfde kleuren gebruikt.
Wilde wat eigen kleurtjes toevoegen, maar dat was het steeds net niet.. de kleurencombi is gewoon leuk zo!




Mijn vogeltje heeft wel wat overgewicht, haha



2 opmerkingen:

  1. Super leuk geworden ;-)
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk! Haha een vogel met overgewicht, jij maakt mij aan het lachen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)