zaterdag 11 juni 2016

XL-filetsjaal


Al heeel lang geleden aan begonnen (lees: zomer 2015) ... maar mn aandacht verslapte..
en het project kwam in de kast te liggen. 
Poosje later er weer uitgehaald.. 
en dan kom je er achter dat je één bol te veel gehaakt hebt in de sjaal.
De bol die eigenlijk als rand gebruikt moest worden. 
En dan moet je uithalen....ik kan dat dus heel slecht.. je werk uithalen. 
Een paar steekjes... een paar toertjes..maar 30cm aan werk?


Dus ik stak mn kop in het zand en de sjaal ging de kast in..


Het was inmiddels ijzig koud, dus om hem als sjaal te gebruiken had ook geen nut meer.
Toen kwam het voorjaar.. voor jasjes was het wat fris..dus ik besloot de sjaal af te maken.
In een paar uurtjes was hij af.. en het was de moeite niet eens.. was zo gepiept ;)

Toen besloot ik hem te dragen, op de fiets, want het was koud..
Ik kwam erachter dat hij groot is.. te groot..



Ik voelde me net Lenny Kravitz..




Je wilt eigenlijk in bed blijven liggen, maar je moet naar buiten, dus doe je je dekbed maar om je nek.



Wat ik ook probeer.. ik blijf er mee vechten.. geloof niet echt dat het mijn ding is.

Hij kan altijd nog als tafelloper dienen, haha ;)




3 opmerkingen:

  1. Hihi, leuk om te lezen deze blogpost! Ik herken mezelf er helemaal in! Ik haakte er ooit ook eentje en vond hem tof om te maken. Maar ik heb hem nooit gedragen. Ik vind het ook net een tafelloper rond mijn nek en veel te groot! Ik heb hem in mijn caravannetje gegooid. Daar gaat 'ie waarschijnlijk eerder als dekentje dienst doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zonde van zo een mooie sjaal. Ik ga hem ook haken.
    Misschien moet je hem op een andere manier dragen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar. Ook ik heb hem gemaakt, maar vindt hem best wel groot. Ik ga het dit jaar nog een kans, anders ga ik hem wel weer uithalen............. Hij is wel lekker warm als je je hem om doet.
    Misschien maak ik hem nog een keer van dunner garen, dan wordt hij ook wat smaller, want hij is wel heel leuk!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)