zaterdag 18 november 2017

Haak be steling

Ik kocht in de zomervakantie het boekje 'Let's go camping'.
Super grappig boekje, met haakpatronen voor playmobil poppetjes.
 (Eigenlijk kocht ik het boek alleen voor de camper...haha)



Toen mn oudste dochter er lucht van kreeg zat ze bijna een uur lang te bladeren,
naar dingen die ze graag wilde hebben.
"mama, wil jij dit en dit en dit, oh en ook dit voor me maken?"
Op dat moment kwam ik even om in de bestellingen,
dus ik moest haar helaas afschepen met;
 "als mn bestellingen af zijn, dan maak ik dat allemaal voor je"



En ze was niet voor één gat te vangen,
dus later op de dag kreeg ik een Haak be steling.
Super schattig!




Dus tussen alle dingen door, iedere keer iets kleins voor haar gemaakt..
en nu kan ze al heerlijk spelen met haar bestelde spulletjes!


Beetje haken op de camping..


Zo te zien was het een wild feestje in het kasteel ;)



"hier liggen mama en dochter heel vredig" (liv 4 jaar)


En ik duikelde een schaapje op dat ik ooit maakte..
past perfect bij deze haaksels



Nu nog de camper maken voor mezelf,haha


3 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Echt supermooi allemaal (vooral het briefje van je dochter!). Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht bij het lezen van jouw blog vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, tegen zo’n bestelling kun je toch geen nee zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh dat briefje! Smelt! ;)
    En wat een leuke haaksels, ik zou toch zelf weer klein willen zijn hihi
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)